Jestli se celá Å™ada firem s nÄ›ÄÃm potýká, pak jsou to problémy, jež souvisejà s firemnÃmi vozidly. ÄŒÃmž nenà mÃnÄ›no to, že si je tÅ™eba tato poÅ™Ãdit, pak jezdit na technickou kontrolu, kupovat dálniÄnà známky a podobnÄ›, ale to, že pÅ™i jejich provozovánà vznikajà nejednou i hodnÄ› nepÅ™Ãjemné Å¡kody, jimž se zdánlivÄ› nedá pÅ™edejÃt. Ve chvÃli, kdy jsou taková vozidla pÅ™edána do užÃvánà zamÄ›stnancům, nad nimi totiž ztrácà majitel(é) kontrolu a kdo vÃ, co vÅ¡echno se vzápÄ›tà stane.
NÄ›kdy tak zmizà pohonné hmoty, nÄ›kdy vybavenà vozidla, náhradnà souÄásti, nÄ›co z nákladu nebo tÅ™eba i vozidlo celé. A tÃm to jeÅ¡tÄ› ani zdaleka nekonÄÃ, protože se dá takový vozový park zneužÃt i k soukromým úÄelům, pÅ™ÃpadnÄ› se může rezignovat na to, co mÄ›lo být s tÄ›mito vozidly udÄ›láno. Protože zkuste si dokázat, co se doopravdy stalo, a zkuste najÃt vinÃka, kterému by se takové prohÅ™eÅ¡ky a Å¡kody daly k náhradÄ›. Jen těžko se ho podařà najÃt. Protože u toho majitel firmy nebyl, nikdo to nevidÄ›l nebo neprozradÃ. A tak to firma zkrátka musà zaplatit ze svých zisků.
Nebo se to dá vyÅ™eÅ¡it tÃm, že si majitel firmy provozujÃcà motorová vozidla poÅ™Ãdà GPS monitoring RMC systém. DÃky nÄ›muž se dá s neÅ¡vary, jež mohou v tomto ohledu panovat, velice efektivnÄ› bojovat. I když totiž nemůže být šéf vÅ¡ude, vÅ¡echno se dÃky tomuto systému dozvÃ. I kdo pracuje svÄ›domitÄ› a kdo ne, i to, kdo firmÄ› penÃze Å¡etřà a kdo naopak krade jako straka… ProstÄ› leccos z toho, co si lze v tomto systému nastavit a pak odkudkoliv sledovat jednoduÅ¡e pÅ™es internet.
AÅ¥ už je tÅ™eba uhlÃdat cokoliv, s tÃmto systémem je vÅ¡e mnohem jednoduÅ¡Å¡Ã. A uÅ¡etřà se tÃm klidnÄ› i nemalé penÃze. VždyÅ¥ kdo ze zamÄ›stnanců bude dÄ›lat nÄ›jako neplechu, když se to o nÄ›m šéf dozvÃ, kdykoliv se mu jenom zlÃbÃ? Kdo by způsoboval Å¡kody, když by se o tom vÄ›dÄ›lo a nevykroutil by se?
A to se to pak majitelům podobných firem žije!