Kdybychom nahlédli do statistik výroby a prodeje obuvi v České republice a zaměřili se na období před deseti, patnácti lety, kolem roku 2010, zjistíme, že převážná většina bot se k nám tehdy dovážela z Číny, a v tuzemsku se výroba udržela zejména u dětské obuvi na základě mnohaleté tradice. Přitom jsme za socialismu byli stále obuvnickou velmocí, nehledě na to, že značku Baťa zná celý svět.

ženské nohy

V současné době se situace zlepšila také díky tomu, že se lidé více zajímají i o kvalitu obuvnických výrobků a zejména o aplikaci anatomické stélky, aby obuv nebyla původcem problému, zvaného „plochá noha“. Mnoho výrobků z Asie má stélku plochou a naprosto nevhodnou pro každodenní nošení, stačí si jen uvědomit, že na nohách je každý z nás denně mnoho hodin, a chodidla v takových škrpálech nesmírně trpí.

Máte-li právě vy možnost situaci zlepšit a prodávat v e-shopu nebo dokonce vyrábět kvalitní českou obuv, byla by to záslužná práce, protože trend plochých nohou je opravdu hrozivý a navíc bychom přinesli další pracovní příležitosti i tam, kde je vyšší nezaměstnanost. Proč podporovat dovoz obuvi mnohdy pochybné kvality, když si tu můžeme vyrábět boty ve špičkové kvalitě sami?

SEO v praxi

Budete potřebovat propagaci

Vyhledat kvalitní českou obuv na Internetu není zrovna snadné, kupříkladu u zdravotních bot tzv. korkáčů s vyměkčenou anatomickou stélkou je tu poměrně málo prodejců, a přitom jsou to nejzdravější přezůvky, které na trhu vůbec existují. Jestliže máte plán, případně s podobným záměrem přichází vaši přátelé, měli byste začít vlastními webovými stránkami, dobře zpracovaným e-shopem a mimo jiné i ošetřeným SEO. Pokud si kladete otázku, zda SEO studio anebo SEO agentura?, můžete oslovit obojí, protože s vaším podnikatelským záměrem si poradí každý takto zaměřený tým. Kromě výhodné pozice pro vyhledávače se zaměří i na PPC reklamu v Brně, která vám prostřednictvím bannerů může přilákat další zákazníky.